Forsinket baggage

Konstaterer du, at din bagage ikke er ankommet til Karup, skal du straks kontakte det flyselskab, som du lige er landet med.

Kontorerne for flyselskaberne befinder sig i Afgangshallen på stueetagen.

Flyselskabet vil her optage en bagage-rapport vedrørende den manglende bagage og en eftersøgning af den vil gå i gang med det samme.

Ved efterfølgende forespørgsler omkring den forsinkede bagage kontakt venligst:

   

Midtjyllands handling på +96 62 51 11

ÅBNINGSTIDER:

Man- torsdag: 04.30-11.00 & 12-23.30 

Fredag: 04.30 -11 & 12-21

Lørdag: 06.00 – 14.30.00 & 18 -20.30

Søndag: 06.00 – 14.30 & – 18 – 23.30

I forbindelse med ferie og helligdage kan der være reducerede åbningstider.

 

 

HUSK! FOR AT OPTAGE EN BAGAGERAPPORT PÅ MISTET BAGAGE, SKAL DU MEDBRINGE BAGAGEKVITTERINGEN, SAMT BOARDINGKORT.



Flyselskabet kan nægte at lave en rapport hvis det ikke kan fremvises en bagagekvittering. Dette er dit bevis på, at du har tjekket bagage ind på rejsen.

Er der optaget rapport tidligere på din rejse skal du kontakte det selskab, hvor rapporten er foretaget, da dette selskab er den ansvarlige for din bagage.



BEMÆRK AT MIDTJYLLANDS LUFTHAVN IKKE HAR INFORMATION OM DENNE BAGAGE!

Sign-up til vores nyhedsbrev

Følg med i hvad der sker af stort og småt i Midtjyllands Lufthavn - og vær blandt de første, der får besked, når der er interessante tilbud og aktiviteter under indflyvning.